jueves, 22 de enero de 2015

Reflexió final

Pareix mentida que el semestre ja quasi estigui acabat, el temps passa massa ràpid... Fa cinc mesos que varen començar i la primera activitat que vàrem fer a l'assignatura de Bases Didàctiques va ser crear un vídeo amb imatges pròpies i estretes d'internet on havíem de reflectir mitjançant aquestes imatges i amb frases pròpies, quin tipus de mestre volíem ser. Va ser una activitat realitzada amb interès, ja que és una forma diferent de mostrar com volem ser quan siguem mestres amb els nostres futurs alumnes.
Ara, a uns dies de finalitzar el semestre, em de tornar a fer la mateixa feina per a veure si els nostres pensaments han canviat o han evolucionat cap a una altra perspectiva sobre quin tipus de mestre volem ser. Està clar que els nostres coneixements han augmentat, ja que vàrem iniciar el semestre amb uns coneixements bàsics i avui en dia em adquirit una sèrie de coneixements que desconeixíem.
Aquest vídeo és la ultima feina realitzada a aquesta assignatura i ha estat realitat amb el meu grup.


En conclusió, l'activitat m'ha fet reflexionar sobre quin tipus de mestra vull ser, una pregunta que mai m'havia plantejat però que gràcies a això he pogut descobrir com vull ser dins l'aula. A més, a aquesta assignatura i la utilització del blog m'ha servit d'ajuda per a adonar-me compte que per aconseguir els nostres objectius, com deixar de banda el sistema educatiu propedèutic i promulgar el constructivisme, em d'afrontar molts d'inconvenients o impediments però no és res impossible així que si ens entreguem a fer-ho, el podrem aconseguir.



 ''El repte que em planteig de tots els que l'educació del s. XXI ha d'aconseguir es el fet que els meus alumnes aprenguesin de maneres més divertides i no solament intentant memoritzar cada frase escrita als llibres.'' (Frase escrita al meu portafoli: Vull ser una gran mestra)


Imatge pròpia


No hay comentarios:

Publicar un comentario